dissabte, 16 de maig del 2015

Curry de pollo

A qui no li sobra de vegades pollastre a l'ast o fet al forn a casa. I sempre hem de recòrrer a les croquetes, que, per cert, són ben bones!

Però enmig de la operació bikini no sé si ens convenen tantes croquetes o les hem de deixar per quan surtim amb les amigues a fer el vemut, tot dient: "jo no en faig de dieta, jo menjo el que em ve de gust, qui més s'apunta a les croquetes? mireu jo no m'engreixo" I el que no saben les amigues però s'ho imaginen és que portes tota la setmana amb bledes bollides, i pollastre al forn o peix a la planxa!!!!

Jo, per si de cas, us deixo aquest plat que és ben complert i que de ben segur menys calòric que un plat de croquetes. Aquestes les reservem pel diumenge!

Curry de pollo


















Ingredientes:
- 1/2 pollo asado
- 1 manzana golden cortada a daditos
- 1 cebolla picada
- 1 tomate pelado y cortado a daditos
- 1 puñado de pasas
- 1 cucharada de harina
- 1 cucharadita de curry
- 1 pellizco de azúcar
- sal y pimienta
- 1 pastilla de sopicaldo (yo la uso de verduras) o si tenemos 1/4 de litro de caldo mejor. Se trata de hacer vacío en la nevera

Preparación:
Rehogamos la cebolla y cuando empieza a estar blandita le añadimos  el tomate. Dejamos freir a fuego lento un par de minutos y entonces vertemos la harina y el curry. Damos un par de vueltas y rociamos con el caldo y dejamos que hierva. Cuando empieza a burbujear entonces es el momento de las pasas, la manzana, el azúcar, y, por último salpimentar.Dejamos que cueza todo diez minutos y entonces añadimos el pollo deshuesado y troceadito y lo dejaremos entre cinco y diez minutos más. Listo!! Yo lo serví con estos espaguettis simplemente hervidos y aliñados con aceite picante, pero también lo podemos acompañar con arroz o con la pasta que más nos guste.



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada