dijous, 23 d’agost del 2012

Pollastre Chusitori pel sopar del divendres

La meva amiga Chus m’explicava l’altre dia que una japonesa li havia ensenyat a fer el pollastre Yakitori. Ella el va versionar, em va passar la recepta, i jo el vaig arrodonir fent una germanor entre el poble asiàtic, els mexicans i nosaltres els europeus. El plat va tenir taaant d’èxit que  l’he repetit fins a la sacietat i, a més, trobo que amb un vi fresc i jove resulta un sopar pels divendres força elegant. Després hauríem de continuar aprofitant el que ens queda de vacances i sortir a fer un refresc o una orxata, que temps tindrem per quedar-nos a casa amb unes bones postres de xocolata, o crema, o tot junt o....

Viernes, cena para dosquehuacha

Pollo Chusitori

pollo chusitori

Ingredientes:
- 2 muslos de pollo deshuesados y troceados.
- 1/2 vaso de vino con vino blanco
- 1/2 vaso de vino con salsa de soja
- 1 cucharada sopera de azúcar moreno
- Sal, pimienta y aceite para freír.

Para acompañar:
- 200 grs. de espaguetis finos
- aceite
- 2 guindillas

Preparación:
Salpimentamos el pollo y lo freímos en una sartén. Cuando ya lo tenemos casi hecho le vertemos el vino, el azúcar y la salsa de soja y dejamos cocer hasta que reduzca la salsa.
Los espaguetis los cocemos y luego les añadimos dos o tres cucharadas soperas de un buen aceite de oliva al que le habremos mezclado las guindillas machacadas.
Poco rato  en la cocina, para estos calores

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada